»Pesnice s svojega ženskega obrobja lažje ubesedujejo postopek transgresije, s katerim prestopajo prostorske meje, presegajo ustaljene položaje ženske zavesti, prenavljajo žensko in splošno literarno paradigmo, prelamljajo z ustaljenimi družbenimi okviri in zmorejo priklicati iz domišljije utopične vizije prihodnosti.«
»Ampak mora kot ena redkih institucij s tovrstnim privilegijem problematiko prostora razpirati, ji dajati širino, vizijo in čvrste vrednostne okvire družbe prihodnosti.«
»Skupaj gradimo z avtohtonimi materiali, ustvarjamo skupnost in raziskujemo prihodnost arhitekture. Gradnja z zemljo je skupnostni eksperiment, prostor igre in arhitekturna metafora, ki omogoča načrtovanje onkraj ustaljenih okvirov.«
»Svež veter umetnosti mladih avtorjev nudi vizijo po spremembah, saj s kolektivnim optimizmom lahko premikamo meje.«
»Ne zanimajo jih usodni zgodovinski dogodki in velike osebnosti, ampak želijo s tem razstavnim projektom ponuditi vpogled v vsakdanje življenje in predstaviti nekatera protislovja družbenega sistema, ki je gradil na utopični viziji prihodnosti.«
»Zato lirske izjave te knjige niso vezane zgolj na enkratno preteklo življenjsko izkušnjo niti niso tipične le za čas prvih feministk, ki so, kot je zapisano v pesmi, hotele le 'predramiti sanje v vsaki ženski'. V vsakem moškem', temveč pesnica s sodobno pesniško formo in jezikom pogosto izraža lastno stališče, stališče današnje sodobne ženske in ustvarjalke.«
»Številne države in mesta so zasnovala svojo Vizijo 2020. In leto je pred vrati. Poglejmo v kolektivni arhitekturni imaginarij, da se proti tej epohalni priložnosti podamo s kreativnostjo in pogumom.«
»S tem je bil narejen pomemben korak na poti k sodobni obravnavi akutne in kronične bolečine v Sloveniji ter pri uresničevanju vizije KOAIT, v okviru katere želimo zgraditi oddelek z multidisciplinarnim in celostnim pristopom k zdravljenju bolečine.«
»Njihova dela odražajo raznolike podobe razgibane dobe, v kateri so ustvarjale, pa tudi izzive, s katerimi so se spoprijemale kot ženske, ki so izstopale iz okvirjev tradicionalnih družbenih vlog, kakor so bile začrtane ženskam v njihovem času.«
»Da bo mera polna, Štefančičevi bombastični viziji pa zadoščeno, nazadnje, med več sto obdelanimi predstavniki filmskega noirja, obdela še številne sopotnike noirja, med drugim Hitchcocka, klasične vesterne in celo – če se s tem strinjamo ali ne – muzikale, melodrame in romantične komedije tipa Adamovo rebro, Pojmo v dežju in Pismo neznane ženske.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju